Friday, October 18, 2013

Crocheted flowers in recycled frame:)

I did crochet those flowers a long time ago. And forget about it:) Or had no time:) Today I put them in the frame. Recycled one, painted by me. Under crocheted pattern I put piece of fabric and mod podged it. At the back of frame I glued on paper with logo and space for writing. You can make this as a gift for someone you like:)


 "Wyszydełkowałam" te kwiatki już dawno, dawno temu. I zapomniałam. Albo nie miałam czasu. Dzisiaj zapakowałam je wreszcie do ramki. Takiej z odzysku, pomalowanej przeze mnie. Pod kwiatkami umieściłam kawałek materiału i używałam mod podge do przyklejenia go. Z tyłu przykleiłam papier z logo i miejscem na opis prezentu, którym  stać się może dla kogoś z Was ta ramka:):)

No comments:

Post a Comment