Wednesday, October 9, 2013

Twisted earrings:)

Today I have for you two pairs of clay earrings. Clay beads made by myself. I, Mother of Six obviously know many kinds of playdoughs :). And have big fun playing with mine OWN clay. Those earrings are made out from clay ovenbake which I bought simply in Walmart.. But in stock I have for you some made out of poliuretan clay totally prepared by myself. I feel "wild" joy kneeding, rolling, painting, joining and cutting it:)

 Dzisiaj mam dla Was dwie pary kolczyków z modeliny. Zawijanej, modelowanej, utwardzanej i lakierowanej przeze mnie. Ja, Matka Wielodzietna w sposób oczywisty zaznajomiona z przeróżnymi ciastolinami, playdough, masami solnymi i innymi, mam ogromną frajdę bawiąc się moją WŁASNĄ "masą". Tu prezentowane kolczyki powstały z modeliny kupnej. Ale w zanadrzu mam też te z masy poliuretanowej takiej mojej własnej, zrobionej przeze mnie. Odczuwam dziką radość ugniatając, wałkując, malując, łącząc i krojąc:)


No comments:

Post a Comment